Oversikt over Biztek sitt Support & Service nivå
For å komme i kontakt med oss:
SPOC , Support | +47 481 44 888 – Tast 2 |
Kundeportal | support.biztek.no |
SLA
Ved feil, funksjonsfeil eller avbrudd i tjenester levert av tredjeparts-leverandører, så er våre forpliktelser begrenset til å rapportere problemet til tredjeparten og deretter holde dere informert om statusen til tredjeparts forsøk på å løse problemet.
Vi henviser til Driftsavtalen for en fullstendig beskrivelse av våre forpliktelser knyttet til tredjeparts leverandør-tjenester.
Første responstid er perioden fra du sender inn en support-henvendelse, til en Biztek-konsulent kontakter deg og begynner arbeidet med å se på henvendelsen. Responstiden varierer ut i fra Alvorlighetsgrad
ALVORLIGHETSGRAD | KUNDENS SITUASJON | MÅL FOR FØRSTE RESPONSTID |
1 | Kritisk\Major Incident Alle eller flere tjenester er ikke tilgjengelige, og\eller ubrukelig. Tidsfrister for produksjon og\eller distribusjon påvirkes sterkt, Flere tjenester eller brukere påvirkes. | < 1 time Åpningstid: 0700-1600
*Eskalerings-support: 24×7 |
2 | Alvorlig
Enkelte kritiske funksjoner virker ikke, eller fungerer med vesentlig dårligere responstider enn avtalt.
Situasjonen har en moderat påvirkning på driften, og kan håndteres i arbeidstiden. | < 4 timer
Åpningstid: 0700-1600 |
3 | Mindre Alvorlig
Ikke-kritiske funksjoner virker ikke | < 8 timer
Åpningstid: 0700-1600 |
- Biztek kan nedgradere alvorlighetsgraden hvis kunden ikke kan stille med tilstrekkelige ressurser eller svar for å gjøre det mulig for Biztek, eller tredjepartsleverandør, f.eks. Microsoft, å opprettholde innsatsen i problemløsningen.
*Ved behov for Eskalerings-support til f. eks Microsoft, vil håndtering av denne faktureres per løpende timer, hvis annet ikke er avtalt spesifikt.
Informasjon om SLA nivå for 3. parter benyttet:
Supplier | Service | SLA |
Microsoft SLA | All Services | Link |
Microsoft SLA | Azure | Link |
Microsoft SLA | Microsoft 365 | Link |
Zendesk | Support Management system | Link |
Printix | Cloud Print services |
OnWork | Norway | Link |
Vi forbeholder oss retten til, etter eget skjønn, å oppdatere, endre eller erstatte deler av disse vilkårene ved å legge ut oppdateringer og endringer. Vennligst sjekk med jevne mellomrom for endringer